စိတ္ဓာတ္ေရးရာ ျမႇင့္တင္ေပးမႈဆိုင္ရာ အခမဲ့ဝန္ေဆာင္မႈ ရယူႏိုင္ေရး အသိေပးေၾကညာခ်က္

စိတ္ဓာတ္ေရးရာ ျမႇင့္တင္ေပးမႈဆိုင္ရာ အခမဲ့ဝန္ေဆာင္မႈ ရယူႏိုင္ေရး အသိေပးေၾကညာခ်က္

COVID-19 ေရာဂါပိုးကူးစက္ပ်ံ႕ႏွံ႔ျခင္းမွ ကာကြယ္ရန္ (၁၄) ရက္တာ အသြားအလာ ကန္႔သတ္ျခင္း (သို႔) တားျမစ္ျခင္းတို႔ေဆာင္႐ြက္ရာတြင္ သီးျခားခြဲျခားေနထိုင္ရျခင္းႏွင့္ ဆက္စပ္ေသာအေၾကာင္းမ်ားေၾကာင့္ Quarantine အစီအစဥ္မ်ားတြင္ ပါဝင္ေနသူမ်ား အေနျဖင့္ စိတ္ဖိစီးမႈမ်ား ခံစားရႏိုင္ပါသည္။ လူမႈဝန္ထမ္း၊ ကယ္ဆယ္ေရးႏွင့္ ျပန္လည္ေနရာ ခ်ထားေရးဝန္ႀကီးဌာနက စိတ္ဓာတ္ေရးရာျမႇင့္တင္ေပးမႈဆိုင္ရာလုပ္ငန္းကို ေဆာင္႐ြက္ေပး လ်က္ရွိရာ ႏွစ္သိမ့္ေဆြးေႏြးမႈခံယူလိုသူမ်ားအေနျဖင့္ မိမိတို႔ ကိုယ္တိုင္ စိတ္ခ်ယုံၾကည္စြာ တိုက္႐ိုက္ဆက္သြယ္ႏိုင္ပါသည္။ ႏွစ္သိမ့္ေဆြးေႏြးအႀကံေပးျခင္းကို ေနျပည္ေတာ္ ေကာင္စီ ျပည္ေထာင္စုနယ္ေျမအပါအဝင္ ျပည္နယ္ႏွင့္တိုင္းေဒသႀကီးမ်ားရွိ အထူးေလ့က်င့္ေပးထား ေသာ လူမႈဝန္ထမ္းဦးစီးဌာန ဝန္ထမ္းမ်ားက ေန႔စဥ္ နံနက္ (၀၉:၃၀) နာရီ မွ ညေန (၁၆:၃၀) နာရီအထိ ေဆာင္႐ြက္ေပးမည္ျဖစ္ပါသည္။
ဤအစီအစဥ္ကို ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ လူမႈဝန္ထမ္း၊ ကယ္ဆယ္ေရးႏွင့္ ျပန္လည္ေနရာခ်ထားေရးဝန္ႀကီးဌာနတို႔ ပူးေပါင္းညႇိႏႈိင္း ေဆာင္႐ြက္မႈ ျဖင့္ ဆက္သြယ္ေရး ေအာ္ပေရတာမ်ားျဖစ္ၾကေသာ MPT, Mytel, Telenorႏွင့္ Ooredoo တို႔က COVID-19 ကူးစက္ကပ္ေရာဂါေဘး ရင္ဆိုင္ေနရစဥ္ ကာလအတြင္း အခမဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးမည္ျဖစ္ပါသည္။
ႏွစ္သိမ့္ေဆြးေႏြးမႈခံယူသူမ်ား၏ သတင္းအခ်က္အလက္ မေပါက္ၾကားေရးကို အထူး အေလးထား ကာကြယ္ေပးသြားမည္ျဖစ္ၿပီး အျခားလူမႈေရးနည္းလမ္းျဖင့္ ကူညီေဆာင္႐ြက္ ေပးရန္ လိုအပ္ပါက ဆက္လက္ၫႊန္းပို႔ ခ်ိတ္ဆက္ေပးသြားမည္ျဖစ္ပါသည္။
ဆက္သြယ္ရမည့္ ဖုန္းနံပါတ္မ်ားကို ေနျပည္ေတာ္ေကာင္စီ ျပည္ေထာင္စုနယ္ေျမ အပါအဝင္ ျပည္နယ္ ႏွင့္ တိုင္းေဒသႀကီး မ်ားအလိုက္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။

FacebookTwitter