လူမႈဝန္ထမ္း၊ ကယ္ဆယ္ေရးႏွင့္ ျပန္လည္ေနရာခ်ထားေရးဝန္ႀကီးဌာန ေလးလပတ္လုပ္ငန္းညႇိႏႈိင္းအစည္းအေဝး

ဇြန္(၁၅)ရက္ေန႔၊ နံနက္ (၉:၀၀) နာရီ          ေနျပည္ေတာ္
    လူမႈဝန္ထမ္း၊ ကယ္ဆယ္ေရးႏွင့္ ျပန္လည္ေနရာခ်ထားေရးဝန္ႀကီးဌာန ေလးလပတ္ လုပ္ငန္းညႇိႏႈိင္းအစည္းအေဝးကို ယေန႔ နံနက္(၉:၀၀) နာရီတြင္ ေနျပည္ေတာ္ရွိ   လူမႈဝန္ထမ္း၊ ကယ္ဆယ္ေရးႏွင့္ ျပန္လည္ေနရာခ်ထားေရးဝန္ႀကီးဌာန ဝန္ႀကီး႐ုံးစုေပါင္းအစည္းအေဝးခန္းမ၌ ျပဳလုပ္ခဲ့ရာ လူမႈဝန္ထမ္း၊ ကယ္ဆယ္ေရးႏွင့္ ျပန္လည္ေနရာခ်ထားေရးဝန္ႀကီးဌာန၊ ျပည္ေထာင္စု ဝန္ႀကီး၊ ေဒါက္တာ သက္သက္ခိုင္၊ ဒုတိယဝန္ႀကီး၊ အၿမဲတမ္းအတြင္းဝန္၊ ၫႊန္ၾကားေရးမႉး ခ်ဳပ္မ်ား၊ ဒုတိယၫႊန္ၾကားေရးမႉးခ်ဳပ္မ်ားႏွင့္ ဝန္ႀကီး႐ုံးႏွင့္ ဦးစီးဌာနမ်ားမွ တာဝန္ရွိသူမ်ား၊ ျပည္ေထာင္စုနယ္ေျမ၊ ေနျပည္ေတာ္ႏွင့္ တိုင္းေဒသႀကီး၊ ျပည္နယ္ဦးစီးမႉး႐ုံးမ်ားမွ တာဝန္ရွိ သူမ်ား တက္ေရာက္ခဲ့ၾကပါသည္။ 
     ေရွးဦးစြာ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး၊ ေဒါက္တာသက္သက္ခိုင္က အဖြင့္အမွာစကား ေျပာၾကား ရာတြင္ ႏိုင္ငံေတာ္စီမံအုပ္ခ်ဳပ္ေရးေကာင္စီ တာဝန္ယူသည့္ ကာလတြင္ ပထမဆုံး ဝန္ႀကီးဌာနအဆင့္ မ်က္ႏွာစုံညီတက္ေရာက္ေသာလုပ္ငန္းညႇိႏႈိင္းအစည္းအေဝးျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ၾကားကာလအစိုးရ အေနျဖင့္ အေရးေပၚကာလအတြင္း ၂၀၂၀ျပည့္ႏွစ္ မဲစာရင္းမ်ားမွန္ကန္ေရး စစ္ေဆးျခင္း၊ အေရးေပၚ ကာလဆိုင္ရာ ျပ႒ာန္းခ်က္မ်ားႏွင့္အညီ ေဆာင္႐ြက္ၿပီးစီးပါက ဖြဲ႕စည္းပုံအေျခခံ ဥပေဒ (၂၀၀၈ခုႏွစ္)ႏွင့္အညီ လြတ္လပ္ၿပီးတရားမွ်တေသာ ပါတီစုံ ဒီမိုကေရစီ အေထြေထြ ေ႐ြးေကာက္ ပြဲအား ျပန္လည္က်င္းပႏိုင္ေရးအတြက္ ႏိုင္ငံသားတိုင္း ဆႏၵမဲေပးႏိုင္ေရး ပန္ခင္းစီမံခ်က္ျဖင့္   အေကာင္အထည္ေဖာ္ျခင္းမ်ား ေဆာင္႐ြက္ေနေၾကာင္း၊ မူဝါဒအေနျဖင့္ (၂)ႏွစ္ထက္မပိုေသာကာလအတြင္း ရလာဒ္ ထြက္မည့္ လုပ္ငန္းမ်ားကို အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္႐ြက္ရန္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ၾကားကာလ အစိုးရအေနျဖင့္ ေနာက္တက္လာမည့္ အစိုးရအတြက္ လမ္းခင္းေပးသည့္အေနျဖင့္ ျပင္ဆင္ ေဆာင္႐ြက္ေပးရန္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။
    ဆက္လက္၍ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးက မိမိတို႔ဝန္ႀကီးဌာနရွိ ဦးစီးဌာနမ်ားႏွင့္ သက္ဆိုင္ သည့္ ေကာ္မတီမ်ား ျပန္လည္ဖြဲ႕စည္းလ်က္ရွိရာ ေနျပည္ေတာ္ႏွင့္ တိုင္းေဒသႀကီး၊ ျပည္နယ္၊ ခ႐ိုင္၊ ၿမိဳ႕နယ္အဆင့္အထိ ဆက္လက္ဖြဲ႕စည္းၿပီး လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္႐ြက္ေစလိုေၾကာင္း၊ COVID- 19 ေၾကာင့္ရပ္တန႔္ေနသည့္ လုပ္ငန္းမ်ား၊ သင္တန္းေက်ာင္းႏွင့္ အျခားရပ္နားထားသည့္ လုပ္ငန္းမ်ား ျပန္လည္စတင္ရန္လိုေၾကာင္း၊ ျမန္မာႏိုင္ငံမွ လက္မွတ္ေရးထိုးထားေသာ ဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ သက္ဆိုင္သည့္ ကေလးသူငယ္အခြင့္အေရးမ်ားဆိုင္ရာကုလသမဂၢကြန္ဗင္းရွင္း၊ အမ်ိဳးသမီးမ်ားအား နည္းမ်ိဳးစုံျဖင့္ခြဲျခားဆက္ဆံမႈပေပ်ာက္ေရး ကုလသမဂၢကြန္ဗင္းရွင္းႏွင့္ မသန္စြမ္းသူမ်ား၏ အခြင့္အေရးမ်ားဆိုင္ရာ ကုလသမဂၢကြန္ဗင္းရွင္းတို႔ႏွင့္ ပတ္သက္၍ အစီရင္ခံစာေပးပို႔ရန္၊ အႀကံျပဳခ်က္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ဆက္လက္အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္႐ြက္လ်က္ရွိပါေၾကာင္း၊ အေျခခံပညာေက်ာင္းမ်ား စတင္ဖြင့္လွစ္ေနၿပီ ျဖစ္သည့္အတြက္ COVID-19 ကာကြယ္၊ ထိန္းခ်ဳပ္၊ ကုသေရး ဗဟိုေကာ္မတီ၏ ခြင့္ျပဳခ်က္ျဖင့္  မူႀကိဳေက်ာင္းမ်ားကို မၾကာမီ ျပန္လည္ဖြင့္လွစ္ႏိုင္ေတာ့မည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ေရွးဦးအ႐ြယ္ ကေလးသူငယ္ ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈအေျခအေန တိုင္းတာစစ္ေဆးျခင္းႏွင့္ ျပန္လည္ထူေထာင္ေရးဆိုင္ရာ လုပ္ငန္းအား ရပ္နားထားရာ စီမံခ်က္ ေရးဆြဲလ်က္ရွိၿပီး ျပန္လည္၍ စတင္ေဆာင္႐ြက္ သြားမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ကေလးသူငယ္ အခြင့္အေရးမ်ားဆိုင္ရာ ဥပေဒအရ ျပစ္ဒဏ္က်ႏွင့္ ရီမန္ကေလးမ်ားကို လူငယ္သင္တန္းေက်ာင္းမ်ားတြင္ လက္ခံႏိုင္သည့္ အင္အားထက္ ေက်ာ္လြန္လက္ခံထားရသည့္ အေျခအေနမ်ား ေတြ႕ရွိရပါေၾကာင္း၊ ၎ကေလးသူငယ္မ်ား၏ အမူအက်င့္အလိုက္ ေက်ာင္းသတ္မွတ္ ပို႔ေဆာင္ႏိုင္ေရး၊ ျပစ္ဒဏ္ကာလၾကာျမင့္ေနေသာ ကေလးသူငယ္မ်ားအား တရား႐ုံးကိစၥမ်ား အျမန္ၿပီးျပတ္ေစေရး စီမံခ်က္ေရးဆြဲ၍ သက္ဆိုင္ရာ တရားစြဲ အဖြဲ႕အစည္းမ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္းေဆာင္႐ြက္သြားမည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ လူငယ္ သင္တန္းေက်ာင္းမ်ား တိုးခ်ဲ႕ဖြင့္လွစ္ျခင္းထက္ ျပစ္ဒဏ္က် ကေလးသူငယ္မ်ား နည္းပါးေစေရး ေဆာင္႐ြက္ရမည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ျမန္မာႏိုင္ငံလူငယ္ေရးရာ ေကာ္မတီကို ဖြဲ႕စည္းၿပီးျဖစ္သည့္ အတြက္ ေနျပည္ေတာ္၊ တိုင္းေဒသႀကီး၊ ျပည္နယ္၊ ခ႐ိုင္အလိုက္ ေကာ္မတီမ်ား ဆက္လက္ ဖြဲ႕စည္းႏိုင္ေရးႏွင့္ လက္ရွိအစိုးရ၏ မူဝါဒအရ မိမိတို႔ဦးစီးရာေဒသမ်ာ၌ အားကစားက႑မ်ားတြင္ လူငယ္မ်ားပါဝင္လာေစေရး ဦးစားေပးေဆာင္႐ြက္ေပးေစလိုေၾကာင္း၊ ကေလးသူငယ္ အခြင့္ အေရးမ်ားဆိုင္ရာဥပေဒပါ ကေလးေမြးစားျခင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ျပန္လည္သုံးသပ္ႏိုင္ေရး၊ အမ်ိဳးသမီးမ်ားအေပၚအၾကမ္းဖက္မႈ တားဆီးကာကြယ္ေရးဥပေဒ ထုတ္ျပန္ႏိုင္ေရး၊ သက္ႀကီး ႐ြယ္အိုမ်ားဆိုင္ရာနည္းဥပေဒ(မူၾကမ္း)ေရးဆြဲႏိုင္ေရးတို႔ကို ေဆာင္႐ြက္လ်က္ ရွိပါေၾကာင္း၊ အမ်ိဳးသမီးသက္ေမြးအတတ္ပညာသင္ေက်ာင္း၊ အမ်ိဳးသမီးဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးဌာန၊ အိမ္တြင္းမႈ သက္ေမြးလုပ္ငန္းပညာသင္ေက်ာင္းမ်ားတြင္ အသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္းပညာမ်ား သင္ၾကား ေပးလွ်က္ရွိရာ ၎ေက်ာင္းမ်ားမွထြက္ရွိသည့္ ထုတ္ကုန္ပစၥည္းမ်ားကို ေဈးကြက္ဝင္ေစေရး စီပြားေရးအျမင္ျဖင့္ ေဆာင္႐ြက္ၾကေစလိုေၾကာင္း၊ ေစတနာ့ဝန္ထမ္းအဖြဲ႕အစည္းမ်ားအား ေထာက္ပံ့မႈႏွင့္ သဘာဝေဘးေထာက္ပံ့မႈမ်ားအတြက္ ပစၥည္းဝယ္ယူမႈမ်ားတြင္ ေငြသားအခက္ အခဲေၾကာင့္ Bank Transfer ျဖင့္ လႊဲေျပာင္းေပးလွ်က္ရွိရာ ျပည္သူမ်ားထံသို႔ ခ်က္ခ်င္းမေရာက္ ႏိုင္သည့္အတြက္ မိမိတို႔တိုင္းေဒသႀကီး၊ ျပည္နယ္အဆင့္မွ Bank Transfer ျဖင့္ ေဆာင္႐ြက္ႏိုင္ ေရး စီစဥ္သြားရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေထာက္ပံ့မႈမ်ားႏွင့္ ျဖစ္ရပ္စီမံခန႔္ခြဲမႈမ်ားကို ယခုထက္ပိုမို ထိေရာက္ျမန္ဆန္စြာ ေဆာင္႐ြက္ႏိုင္ရန္ လူမႈေရးရာသတင္းအခ်က္အလက္စီမံခန႔္ခြဲမႈစနစ္ကို ေအာင္ျမင္စြာေဆာင္႐ြက္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သတင္းအခ်က္အလက္ႏွင့္ စာရင္းအင္းမွန္ကန္ျခင္း ျဖင့္ မူဝါဒမ်ားတိက်မွန္ကန္ႏိုင္ေၾကာင္း၊  မိမိတို႔ၾကားကာလအစိုးရတာဝန္ယူသည့္ကာလ အတြင္း သိသာေပၚလြင္ေသာရလဒ္ေကာင္းတစ္ခုအျဖစ္ လူမႈေရးပညာတကၠသိုလ္တစ္ခု တည္ေထာင္ ဖြင့္လွစ္ႏိုင္ရန္ ေျမေနရာရရွိထားၿပီျဖစ္ၿပီး သင္႐ိုးၫႊန္းတမ္းျပဳစုေရး မိတ္ဖက္ႏိုင္ငံမ်ားႏွင့္ ညႇိႏႈိင္းေဆာင္႐ြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း၊ ၿမိဳ႕နယ္ အလိုက္ စံျပမူလတန္းႀကိဳေက်ာင္းမ်ား ႏွစ္စဥ္တို႔ခ်ဲ႕ဖြင့္လွစ္ရန္ ေျမေနရာရရွိေရး ေဒသအာဏာ ပိုင္မ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္း‌ေဆာင္႐ြက္သြား ေစလိုေၾကာင္း၊ ေဘးအႏၲရာယ္ဆိုင္ရာစီမံခန႔္ခြဲမႈ ဦးစီးဌာန အေနျဖင့္ ေဘးအမ်ိဳးမ်ိဳးႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ေထာက္ပံ့မႈေတြကို ပုံမွန္ေဆာင္႐ြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း၊ အမ်ိဳးသား သဘာဝ ေဘးအႏၲရာယ္ဆိုင္ရာ စီမံခန႔္ခြဲမႈေကာ္မတီ(၁/၂၀၂၁)အစည္းအေဝးတြင္ ေကာ္မတီဥကၠ႒၏ လမ္းၫႊန္ခ်က္အရ သဘာဝေဘးအႏၲရာယ္ဆိုင္ရာစီမံခန႔္ခြဲမႈအတြက္ တည္ၿမဲ အမိန႔္(၂၀၀၉)ကို ျပန္လည္သုံးသပ္ၿပီး ေခတ္ႏွင့္ေလ်ာ္ညီေအာင္ ျပင္ဆင္ႏိုင္ေရးႏွင့္ သဘာဝေဘး အလိုက္ လုပ္ေဆာင္ရမည့္ လုပ္ငန္းစဥ္အဆင့္ဆင့္ကို အဆင္သင့္ျဖစ္ေစရန္ ျပန္လည္စိစစ္ေရးဆြဲ ရန္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ မုန္တိုင္းႏွင့္ ငလ်င္ေဘးအႏၲရာယ္မ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ ဇာတ္တိုက္ေလ့က်င့္မႈ မ်ားကို အဆင့္အလိုက္ခြဲျခား၍ စီမံခ်က္ေရးဆြဲေဆာင္႐ြက္သြားရန္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သိုေလွာင္႐ုံ မ်ားတြင္ စီမံခန႔္ခြဲထိန္းသိမ္းမႈစနစ္အတြက္ Software ဝယ္ယူအသုံးျပဳႏိုင္ေရး ဘ႑ာေရး စည္းမ်ဥ္း၊ လုပ္ထုံးလုပ္နည္းမ်ားႏွင့္အညီ ေဆာင္႐ြက္သြားရန္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သဘာဝေဘး အႏၲရာယ္ဆိုင္ရာ စီမံခန႔္ခြဲမႈသင္တန္းေက်ာင္းရွိ Quarantine ထားရွိသည့္ အေဆာင္ႏွင့္ သင္တန္းဖြင့္လွစ္ႏိုင္မည့္ အေဆာင္တို႔အား သတ္မွတ္ၿပီး သင္တန္းမ်ား ျပန္လည္ဖြင့္လွစ္ႏိုင္ေရး ေဆာင္႐ြက္သြားရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ျပန္လည္ထူေထာင္ေရးဦးစီးဌာနမွ စတင္ေဆာက္လုပ္ေနဆဲ အေဆာက္အဦမ်ား ေရရွည္တည္တံ့ေကာင္းမြန္ေရး အေလးထားႀကီးၾကပ္ေဆာင္႐ြက္ ေစလို ေၾကာင္း၊ ေျမေနရာ အက်ယ္အလိုက္ အေဆာက္အဦမ်ား မေဆာက္လုပ္မီ Master Plan ေရးဆြဲထားေစလိုေၾကာင္း၊ အမ်ိဳးသားသဘာဝေဘးအႏၲရာယ္ဆိုင္ရာ စီမံခန႔္ခြဲမႈေကာ္မတီ အစည္းအေဝးတြင္ ေကာ္မတီ ဥကၠ႒၏ လမ္းၫႊန္ခ်က္အရ အေဆာက္အဦေနရာခ်န္လွပ္ၿပီး သစ္ပင္မ်ားစိုက္ပ်ိဳးေစလိုေၾကာင္း၊ မသန္စြမ္းသူမ်ား ေထာက္ပံ့ေၾကးေပးအပ္မႈႏွင့္ပတ္သက္၍ အခ်က္အလက္မွားယြင္းမႈ၊ စာရင္းထပ္ေနမႈမ်ား မျဖစ္ေအာင္ ရရွိသည့္စာရင္းဇယားမ်ားကို Data Cleaning လုပ္ရန္ လိုေၾကာင္း၊ လူမႈဝန္ထမ္းဦးစီးဌာနမွ ေဆာင္႐ြက္လ်က္ရွိသည့္ လူမႈေရးရာ သတင္းအခ်က္ အလက္စီမံခန႔္ခြဲမႈစနစ္သို႔ စာရင္းေပးသြင္းေဆာင္႐ြက္သြားရန္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ မသန္ စြမ္းမႈအဆင့္ သတ္မွတ္ျခင္းႏွင့္ မသန္စြမ္းသူမ်ား မွတ္ပုံတင္ျခင္းႏွင့္ပတ္သတ္၍ မ်က္ျမင္အားျဖင့္ သိႏိုင္ေသာ အဆင့္(၁)သတ္မွတ္ျခင္းကို သက္ဆိုင္ရာဌာနမ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္းၿပီး စီမံခ်က္ခ်မွတ္ ေဆာင္႐ြက္ရန္လိုေၾကာင္း၊ မသန္စြမ္းသူမ်ား၏ အခြင့္အေရးမ်ားဆိုင္ရာ အမ်ိဳးသားအဆင့္ မဟာဗ်ဴဟာစီမံခ်က္ကို ေရးဆြဲၿပီး အတည္ျပဳ၍ မိတ္ဆက္ျဖန႔္ခ်ိႏိုင္ေရး ဆက္လက္ေဆာင္႐ြက္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ျမန္မာ-ထိုင္း ေ႐ႊ႕ေျပာင္းသြားလာျခင္းေၾကာင့္ ထိခိုက္နစ္နာသည့္ ကေလးသူငယ္မ်ားအား အကာအကြယ္ေပးျခင္းဆိုင္ရာ ပူးေပါင္းေဆာင္႐ြက္ေရး နားလည္မႈ စာခြၽန္လႊာ လက္မွတ္ေရးထိုး ေဆာင္႐ြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ဦးစီးဌာနမ်ားရွိ ေကာ္မတီ အဆင့္ဆင့္၏ လုပ္ငန္းေဆာင္႐ြက္ ခ်က္မ်ားအား ေအာက္ေျခအဆင့္ထိ သိရွိေစေရး ေဆာင္႐ြက္ သြားၾကရန္လိုအပ္ေၾကာင္း၊ ဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ ဦးစီးဌာန႐ုံးခ်ဳပ္မ်ားအေနျဖင့္ သက္ဆိုင္ရာ ဝန္ႀကီးဌာနမ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္းေဆာင္႐ြက္ လ်က္ရွိသကဲ့သို႔ မိမိတို႔သက္ဆိုင္ရာ တိုင္းေဒသႀကီး/ ျပည္နယ္အလိုက္မွာလည္း ေဒသဆိုင္ရာ အာဏာပိုင္မ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္းေဆာင္႐ြက္သြားၾက ေစလိုေၾကာင္း၊ လူမႈေရးလုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္ လူသားခ်င္းစာနာေထာက္ထားကူညီမႈလုပ္ငန္းမ်ားတြင္ ကိုယ္စြမ္း၊ ဉာဏ္စြမ္းရွိသေ႐ြ႕ ဦးေဆာင္ ေဆာင္႐ြက္ေပးေစလိုေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။
    ဆက္လက္၍ ဒုတိယဝန္ႀကီးက အမွာစကားေျပာၾကားရာတြင္ အခက္အခဲမ်ားၾကားမွာ ဝန္ႀကီးဌာနလုပ္ငန္းတာဝန္မ်ား မလစ္ဟင္းေအာင္ ေဆာင္႐ြက္ႏိုင္သည္ကို ေတြ႕ရွိရေၾကာင္း၊ သင္တန္းေက်ာင္းမ်ားတြင္ ဝန္ထမ္းအင္အားနည္းေသာ္လည္း ျပစ္ဒဏ္က်ကေလးမ်ားသည့္ အတြက္ ပိုမိုႀကိဳးပမ္းေဆာင္႐ြက္ေနရသည္မ်ားကို ေတြ႕ရွိရေၾကာင္းႏွင့္ ႀကိဳးပမ္းေဆာင္႐ြက္ လွ်က္ရွိသည့္ ဝန္ထမ္းမ်ားကို ေဒသအေျခအေနေပၚမူတည္၍ ခ်ီးျမႇင့္မႈမ်ားေဆာင္႐ြက္ သြားမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း၊ ဌာနအလိုက္ ေရရွည္၊ ေရတို၊ ႏွစ္လတ္ ေဆာင္႐ြက္ရမည့္လုပ္ငန္းမ်ားကို စိစစ္ေဆာင္႐ြက္ ရန္လိုေၾကာင္း၊ လာမည့္ Mini Budget တြင္ ေဆာင္႐ြက္ႏိုင္သည္မ်ားကိုသာ  စီမံေဆာင္႐ြက္ရန္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ရပ္နားထားရသည့္ လုပ္ငန္းမ်ား၊ လူအင္အားျဖည့္တင္းရန္ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို ျပန္လည္ဆန္းစစ္ေစလိုေၾကာင္းႏွင့္ ဦးေဆာင္ဝန္ထမ္းမ်ား၏ ဦးေဆာင္မႈ၊ လူ႔စြမ္းအား အရင္းျမစ္စီမံခန႔္ခြဲမႈ၊ ဝန္ထမ္းမ်ား၏ ရာထူးတိုးျမႇင့္ေရးႏွင့္လုပ္ငန္းေဆာင္႐ြက္မႈမ်ား ႏွင့္ပတ္သက္၍ ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။
    ဆက္လက္၍ ဦးစီးဌာနအလိုက္ ျပည္ေထာင္စုနယ္ေျမ၊ ေနျပည္ေတာ္ႏွင့္ တိုင္းေဒသႀကီး၊ ျပည္နယ္ ဦးစီးမႉး႐ုံးမ်ားမွ သက္ဆိုင္ရာတာဝန္ရွိသူမ်ားက လုပ္ငန္းေဆာင္႐ြက္ခ်က္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ရွင္းလင္းတင္ျပခဲ့ၾကၿပီး အစည္းအေဝးကို ဇြန္လ(၁၅)ရက္ေန႔ႏွင့္ (၁၆)ရက္ေန႔မ်ားတြင္ (၂)ရက္တာ က်င္းပသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိပါသည္။
 

FacebookTwitter